Bloggen går bra!

Min blogg går riktigt bra nu, snart 900sidvisningar! Feel free to ge er till känna :)

Annars så har kvällen varit skön! Såg först High school musical, riktigt cheesy med den där söta killen från Summerland om ni vet vem det är :) Men filmen var helt ok ändå :)
Sedan var det dags för det inspelade avsnittet av Prison break - alltid lika spännande! Och nu är det dags för lite läsning och sedan vet man aldrig vad som händer!

Jag är glad, glad, glad, glad och det ska bli askul med nyårsfest i Ydre!!!

Puss!

Kommentera bullshit!
Postat av: becks

va den bra alltså? :D jag hoppas vekrligen jag tycke romd en med. har du klippt dig gumman? såg himlans fint ut på kortet. haha, jag såg också high school musical eller va den nu hette. och cheesy va precis det ordet jag sa om och om igen. trots det tyckte jag om den haha. man är ju hemsk alltså. haft en bra jul? pusss


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback