Dags att starta blogga igen!

Ja det var ett tag sedan jag bloggade sist :) Men den som väntar på något gott...

Mycket har hänt iallafall. Jag flyttar den 1/1 och åker till Indien den 4/1, ska bli sjukt kul båda sakerna :)
På jobbet går det super, har vart i Stockholm massa gånger och jobbat och även jobbat massor här i Norrköping. Earn your living!

Snart är det jul också, jag åker den 22:a hem till Övik för firande med familjen, släkt och vänner. Det ska bli riktigt skönt att komma hem en sväng, bli bortskämd och allt. Det bästa av allt är att jag får träffa min baby Theo igen, han åkte i slutet av november till Övik för att jag skulle kunna jobba så mycket som möjligt och packa i fred. Men så jag saknar honom!

I helgen blir det mest packning och grejer. Imorgon kommer det några och ska kolla på lägenheten och sedan kommer Margot och Erika för att julpyssla lite.

Måndag åker jag till Stockholm igen. Nu har jag ÄNTLIGEN lärt mig köra till Stockholm, synd bara att de där jävla 08:orna är så hetsiga när de kör bil, när de blir för hetsiga brukar jag vinka och le, då ser de ännu argare ut. Vad hände med julkänslan?

Idag skulle jag, Martin, Fredrik och Margot se film, först såg vi Posseidon, riktigt ok faktiskt. Efter det var det dags för filmen jag och Margot valde, det stod på fodralet att den var bättre än Bridget Jones, wow tänkte vi :) När vi skulle börja se den så fanns det bara textning på svenska.. konstigt, men eftersom talet var engelska (trodde vi) så skulle hon förstå ändå. Till vår förvåning så var filmen DANSK-talat. Ah well, 40 kr in the lake as we say :)

Well, time to play some Sims 2 now! CYA everybody!
xxx

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback