Eragon


Eragon

Igår var det dags för bio :) Vi såg Eragon. Mina förväntningar var inte speciellt höga om jag ska va ärlig, men så fel jag hade :) Den var riktigt bra, med mäktiga scener och allt som hör till. Kommer garanterat en uppföljare också, och den ska jag se :)

Idag ska jag träffa Jenny och byta julklappar med henne vid 12.00 sedan ska jag ge papper till Erika som ger henne fullmakt att hämta ut mina nycklar till nya lägenheten ifall de har kommit in innan nyår. (jag kommer hem igen på nyårsaftonsmorgonen och då är hnab stängt).

Sedan blir det packa packa packa- ÖVIK imorgon!!!! :D

Javisst ja, vi ska käka kräftor idag! Mums!

Kommentera bullshit!
Postat av: Anonym

Uhha, såg saw ||| igår. Fy fan vad äcklig film. Har du sett de två andra? Kiss

2006-12-21 @ 21:24:33

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback