Hemmastadd

Nu har det nästan gått ett dygn sen jag kom hit! Idag blev det en massa gående på stan och träffade folk jag kände var tredje meter ungefär. Helt slut nu efter den pärsen :D Men skoj var det!

Nu sitter jag hemma, ikväll händer inget speciellt, ska spela lite spel och ha det mysigt. För tillfället så sitter jag faktiskt och pluggar eftersom jag ska försöka få uppsatsen färdig innan Indien så jag slipper dras med den efter. Tur att John installerade engelsk stavningskontroll på min dator, annars hade det blivit jobbigt att korrekturläsa :)

Dags att fortsätta skriva lite och sedan är det dags för det norrländskaste av norrländska, leverbiff! Oh so gott!

Köpte förresten en klänning till nyår idag, sjukt snygg!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback