Juldagen

Ja nu har det precis slagit över till juldagen :) Så trevligt!

Julaftonen var riktigt trevlig!

Vid 11-tiden kom fastra med familj och farmor för att käka lunch här
kl. 15 var vi hos mormor för att se Kalle och käka mer mat. Där var det fullt ös på mina småkusiner (och även de äldre kusinerna) :)
Sedan var vi hemma igen runt 19 och då kom farmor och Kalle och Viola (mina gudföräldrar) och då öppnade vi massa paket! Jag fick superfina presenter, lite presentkort på IKEA, massa saker till Indien, ett par stringtrosor med loggan till Londons tunnelbana på och det stod : Mind the gap... haha, pappa var allt finurlig där, brorsan fick kalsonger med hela Londons tunnelbanesystem på :) (Märks det att farsan var i London nyligen?!?) Jag fick också en superfin tjej-fickplunta som han också hade köpt där!
Sedan blev det en massa pengar och andra presentkort, en bok och lite annat smått och gott! Riktigt bra.

Hade ju egentligen önskat mig fred på jorden och en bil, men det fick jag ju inte...

Nä nu är det dags att duscha och sova. Imorn är en stor dag med BIG partaj för hela slanten. Först middag hos PB med några andra och sedan kommer folket och då blir det BIG party party för att vi sedan ska dra oss vidare till Plattan. Brorsan är redan bokad som fyllechaffis :D

GOD JUL på er alla, may all of your children look like Paris and Britney.

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback