Merry Christmas Margot!

Idag åkte Margot hem för att fira jul med familjen. Först så fikade jag, Margot, Fredrik och Errrrrika på fräckis och sedan följde vi henne till flygbussen. Ganska tråkigt att bara få se henne någondag till innan hon åker tillbaka till Belgien för gott. Hon kommer nämligen hit igen samma dag som vi åker till Indien så vi får ha en sammankomst när vi kommer hem igen, men sedan drar hon direkt. Men en resa till Belgien (och Paris, Disneyland om jag får bestämma) är iallafall planerad i vår.


Efter bussen var det dags för lunch hos Erika, gooooood köttfärssås! Och nu är jag hemma och ska försöka få lite mer packat, det går långsamt. Allt är så rörigt så jag vet inte riktigt var jag ska börja.

Ikväll blir det bio :)

Avslutar med en bild på Theo för några månader sedan då han var nyklippt med tuppkam! Han är så fin min baby!

Theo nyklippt


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback