Modo vann!

Jaaa Modo vann tack och lov:) Det var en bra match, men med tanke på att jag endast är 155,3cm över havet så såg jag inte så mycket på ståplats men det var trevligt att se iallafall en match när man väl är hemma, 7600 pers var det på matchen!

När jag, bror och kusin hade kommit hem så blev det lite slappa, tills några överförfriskade vuxna människor skulle fortsätta festandet i baren som min mor och far har byggt. Då blev det livat! Så jag orkade inte vara hemma och skulle därför få se Simons lägenhet! Så han kom och hämtade mig och nu precis kom jag hem, var mkt trevligt, pratade om massa gamla minnen och skvaller :) Fast nu jag är sjukt trött... borde egentligen sova nu!

Imorgon har jag inga direkta planer för dagen men 19.40 går natttåget mot Norrköping! Sen direkt när jag kommer dit blir det sova i någon timma och sedan bär det av till Ydre för nyårsfest! Hektiska dagar är det som kommer, men det blir säkert askul!

Dags att sova litegranna nu! Goooodnatt allesammans!

Puss och hej!

Kommentera bullshit!
Postat av: becks

okej. men fint va det iaf :)jag ska till karlstad med lite flickor och käka middag med nåra killar. sen ska vi nog ut också. va ska du hitta på? pusss


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback