Skolan

Sitter i skolan nu, sjukt trött och vi ska göra våran powerpoint presentation. Margot har försovit sig så nu sitter jag och Erika här och gör nada :)

Ringde precis till Qomviq och stängde av mitt mobilsvar eftersom det blir dyrt om folk ringer när jag är i Indien. Åh Indien ska bli så skoj, känns rätt sjukt att det bara är typ två veckor kvar till vi åker, det kändes som igår vi bestämde oss. :) Måste packa lätt också... blir svårt!

Rensade ut två garderober till igår och gav iväg sjukt mycket till välgörenhet, varenda klädesplagg jag la ner i säcken gjorde ont... men det är ju för en bra sak :)

Ska avsluta med en bild på min baby! Jag får träffa honom på fredag redan! YES! Jag längtar!
Baby! 

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback