Tired!

Jaaa nu är jag trött. Sitter i detta nu och snackar i telefonen, men borde sova big time!!

Sena nätter blir det här uppe (men tack och lov sena mornar också) :D

Igår var det party. 40 minuter i världens mest helvetiska kö till Plattan, helt sjukt. Vakterna gjorde ingenting när folk höll på att kvävas. Tack och lov kunde jag krypa under stängslet när jag hade en stålpinne rätt i magen och det kändes som jag skulle  svimma. Men det var roligt folk där inne och det räddade kvällen.

Nu la vi på i telefonen..

Idag så blev det en sovmorgon, sköööönt! Sedan åkte vi lite ärenden till Ica, ÖB och Ica igen. Efter det var det middag hos farmor och jag hade inte kunnat äta på hela dagen eftersom jag har ett sår under tungan som gör så fruktansvärt ont, men jag tog en värktablett och kunde käka lite :) Nu gör det ont som fan igen dock. Nu ikväll har vi sett film, firewall och american dreamz två helt OK filmer! Bättre än vad jag hade trott.

Så nu är det då dags för lite sömn, men först läsning. Jag läser Allt för min syster av Jodi Picoult, LÄS DEN! Riktigt fängslande och jag hoppas för guds skull att den slutar bra!

Time to sleep!!
Bye bye!!!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback