Äggmackor!

Ja huvva, om en timma går samåkningsbilen till VFUn! VFUn är riktigt skoj denna omgång! Fantastisk klass och handledare, vi är 3-4 som åker bil ut annars blir det dyrt :)
Har vart uppe ett tag nu, käkat äggmackor, paprika, youghurt, juice och kaffe till frukost, smarrit! Till lunch blir det en lax, kräft och räksallad, jag längar redan nu!

Igår efter VFUn var jag sjukt trött, men Anna ringer  med hennes söta stämma "Vill du åka och handla med mig?" och det säger man inte nej till! :) Efter det var det Hockey, fick sällskap av Jonas och se Modo totalt utklassa LHC! Nu jävlar blir det SM guld!

Nä dags att piffa upp sig lite och sedan åka till Krokek och Råssla!

PUSS på er!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback