Hur många....

... skor behövs det för att vara i Övik i 4½dag? Den som svarar rätt bjuder jag på Multikaka och te!

Här är en bild från den fantastiska staden Foppaland, det är taget från Varvsberget. Är det inte vackert?

image70

Kommentera bullshit!
Postat av: Anonym

Kollade in din blogg för första gången.. Kul att du är i Övik - synd att jag ska till Luxemburg samtidigt.. Hade varit kul att catcha up och snacka lite jögga men du kanske stannar ett tag så vi ses nästa vecka? Jag, Malin och Maja är tillbaka på måndag.. Kom till Kempis och åk lite skridskor till veckan om du är kvar då vetja :-)

2007-04-03 @ 21:09:30
Postat av: Jann

eehh sa jag att det var Jannike eller? :-p

2007-04-03 @ 21:10:25

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback