"Jag har sett 12åringar som är modigare än du!"

Nu är jag tillbaka i Norrköping, Övik var trevligt och jag var där precis lagom länge!!

Idag har jag varit produktiv. Först en liten sovmorgon och sedan
drog vi till Kolmården för att öva i höghöjdsbanan eftersom jag ska jobba även där i sommar! Iallafall så finns det en linbana i slutet av den som är rätt hög och läskig (inget emot höjder eller så, men läskigt ändå). Iallafall står Jonas nere vid slutet för att resa stegen så jag ska komma ner till marken igen när jag har åkt banan. Jag står och funderar länge och tvekar om jag ska slänga mig ut och han skriker:
"Fan, jag har sett 12 åringar som är modigare än du"
Jag svarar/skriker:
"Jag har sett 12 åringar som är längre än du"
Vilket faktiskt är sant...! haha in your face bitch!

Resten av dagen/kvällen har det blivit tvättning och städning, matlagning och pluggning!! Imorn är det VFU och på kvällen HOCKEY!! Kom igen nu MODO!

Kommentera bullshit!
Postat av: Anonym

baby, baby. tinasjoblom.blogg.se

2007-04-09 @ 23:14:47

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback