Najs bajs! Beck är fräck, jag älskar Gundvald...

Idag har det varit en härlig dag!

 

Har precis skrivit klart life history uppgiften, vilket jag skulle ha gjort tidigare men då blev det sallad med kräftor, räkor, kyckling, ruccola, fetaost, soltorkade tomater m.m här utanför i solen med Anna, Jacob och Jonas, så sjukt gott!!! Efter denna fantastiska måltid blev det kaffe (för mig te) och lite mer sol!

 

Sedan var det dags för en timmas skön promenad i eftermiddagssolen och efter det nästan direkt till Jonas för att se film. Det blev Beck ikväll, med tillhörande fruktsallad och jag och Anna åt till och med från Spicy Hot! Mums!

 

Imorgon är det föreläsningar halva dagen och sedan HOCKEY. Ska försöka packa och fixa ikväll så jag slipper göra det imorgon ifall modo skulle torska och jag är arg?

 

Dags att fixa lite grejer!

 PUSS

image67

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback