Te och skolarbete!

Jaaa första natten i norr avklarad :)

Tog en sovmorgon till 10 och sedan en långpromenad med Theo! Luften är väääääääldigt frisk här och betydligt kallare än Norrköping så det blev mössa och vantar på promenaden.

Nu har jag precis käkat lunch med far, skinksallad från Helenas, riktigt smarrit! Och nu sitter jag här med en kopp te och ska försöka mig på att skriva klart uppsatsen som egentligen var till Indien-kursen men som jag inte har fått pinnen ur röva och skrivit än!!

Ikväll är det HOCKEY! PB kommer! PB är som jag fast mycket konstigare och jag gillart! Nu jävlar pissar vi på Linköping!

Jaha, nähä om jag ska försöka skriva den där uppsatsen nu.... på engelska till råga på allt!

Dagens bild blir en bild som är tagen för några år sedan då Sally hade kattungar runt påsk :) GLAD PÅSK!

image72

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback