Update it, bitch!

Kanske dags att uppdatera litegranna!

Helgen var trevlig! Fest, tjejkväll, grillning i Folkparken, frisbeegolf, öl och trevligt sällskap för att bara nämna några av aktiviteterna. Javisst ja, SM GUUUUUUUUUUUUUUULD! 

Igår var jag på HH utbildning och lilla Marie pallade stolphoppet, vilket innebär klättra upp på en 15m hög telefonstolpe och hoppa ner! Så duktig jag är!!

 

Nu ska jag städa lite, göra matlådor och fixa! Jag är sjukt allergisk mot pollen nu, men imorgon blir det i alla fall VFU.

 

Jag saknar min lilla vovve Theo massor idag, men han kommer snart och hälsar på medan mor och far är i London!

 PUSS!

Kommentera bullshit!
Postat av: Gustaf

Frisbeegolf é riktigt kul=) Låter som en grym helg..

Vart har du VFU då?? eller rättare sagt, vad pluggas?=)

Postat av: Brage

Och du regerade ju på dina omvända kast! :)

2007-04-20 @ 19:11:56
URL: http://www.mattiasbrage.se
Postat av: Gustaf

lärare alltså.. kul sammanträffande! pluggar detsamma i Linköping=) Mot högstadieåldrarna!!

2007-04-21 @ 23:37:36
URL: http://gjutt.blogg.se

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback