Weeekend!

Time for an update! 

Ja nu är det dags för en update om hur helgen har varit!!

 

Torsdag: Filmkväll You, Me and Dupree, helt ok film faktiskt =)

Fredag: Tjejfilmkväll John Tucker must die, en härlig chickflick!!!

Lördag: Lunch på Fräckis, hängande hos Carl och se på innebandy på em, middag, spel och party hos Jonas senare på kvällen!

Söndag: Städning och filmkväll med kladdkaka Anna,Jonas och Jacob, Apocalypo, väldig speciell film men trots det rätt ok!

Har blivit massor med film denna helg med andra ord! Men riktigt trevligt har det varit!! =)

 

Nu till veckan är jag upptagen konstant, hela dagarna och hela kvällarna?. Men det kommer att bli skoj =)

Dags att sova lite, VFU tomorrow!!


PUSS!

Kommentera bullshit!
Postat av: Gustaf

jag läser 4:e terminen nu. Första inrikiktningen snart avklarad alltså=) Själv då?


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback