Dan före dopparedan!

Ja nu är det dagen före julafton, före en massa mat och en massa kalle anka och klappar!
Jag och Theo anlände efter 8h på tåg till Övik i fredagskväll! Igår blev det fest med en massa brudar och sedan Harrys, det var väl sådär kul på Harrys men förfesten var riktigt skoj!

Idag har vart sängliggande eftersom mina ögon värker så mycket efter att jag har haft linser. Så imorse när jag vaknade såg jag ingenting men det blir bättre och bättre =)

Jag har även hunnit med att klippa Theo! Han måste ju vara fin till jul :) Före och efter bilder =)image117image119

Det ser inte ens ut som samma hund =) Men fin är han min baby!

Nej nu ska jag spela lite mer bingolotto =) Jag önskar er ALLA en GOD JUL!! Hoppas ni får en bra julafton!
Älskling, jag saknar dig, mucho!!!

pusspuss
Marie a.k.a Agnes

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback