Hemma!

Efter ett x antal timmar i resandets tecken är jag äntligen hemma! Jag lyckades även korta ner restiden med cirkus 2h... skönt! Buss till stockolm, full buss till stockholm... men jag lyckades hamna bredvid gamla klasskompisen Linda så det va trevligt! Väl i Stockholm var bussen 30 min tidig och jag kände inte för att sitta där i 2,5h med alkisarna så jag bokade en ny biljett 06.20 och kom hem i bra tid =) Under dessa tio timmat på tåg och buss lyckades jag somna 1 timme... jag är trött!

Har precis hämtat tvätten, bara det i torktumlaren kvar... mycket skönt! Kusin John var förbi en sväng imorse och hämtade paket, Anna och Jacob kom efter det... det har varit fullt hus hittills... Snart kommer "mamma" Lisa med mat åt helt slutkörda Marie! Gott!

Näe nu ska jag vila lite och sedan städa... inatt kommer älskling hem! Åh så skönt!! Som jag har saknat honom,  massor =)

puss på er!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback