Ny mobil och heldag på Ingelsta

Dagen började med fika på Trappan med Erika och Vicky! Där blev det en hel del skvaller, mycket trevligt! Efter det åkte jag och älskling till Ingelsta och spenderade ett x antal timmar där! Det blev nytt halsband till Theo bland annat! Jag fick för mig att jag ville ha en ny mobil och vi gick till media markt. En stund senare går vi därifrån med en rosa mobil och betalar 1kr i kassan :) Mycket trevligt!!
image116


Nu är det sista kvällen i Norrköping för 8 dagar framöver! Känns trist men skoj att åka till Övik! Tina den fina gör mig sällskap imorn på centralstationen när jag måste byta tåg! Mycket skoj! 8 h senare är det planerat att anlända till Övik!


Över jul och nyårshelgerna blir det sammanlagt 420 mil och ungefär ett och ett halvt dygn i restid!

Näe nu är det dags att packa och mysa lite i soffan! Imorgon blir en lång dag!!

puss på er!

Kommentera bullshit!
Postat av: Yvonne

Likadan mobil som jag har =)

2007-12-23 @ 11:41:10

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback