Ojdå...

Antal besökare på min blogg typ tiodubblades inom loppet av två dagar! Vad har hänt? Ni får gärna ge er till känna =)

Helgen var trevlig! I fredags blev det myskväll =) och i lördags midsommarsittning och sedan fest på Trappan. På söndagen var det öppet hus här som har blivit en tradition sedan förra söndagen och sammanlagt var det 12st här i olika omgångar plus jag och Axel. På kvällen blev det sedan firande av 1:a advent med julklappsspel, glögg och pepparkakor! Mkt trevligt!

I veckan blir det att knåta igenom sista VFU veckan sedan får jag äntligen lite sovmorgon =) På torsdag blir det 50 cent, nice! Fredag idolkväll med chokladfontän och frukt och härliga bruttor och på lördag ska vi ha myskväll med film här , om min bror tar pinnen ur röven och skickar filmerna någongång =), annars får det bli andra filmer! På söndag blir det sedan julbord på Getå!

Snart är det dags för Övik och Riga =D

Laddar upp en bild från lördagen på älskling och mig! Så fort jag får tag på Hannas och min korv bild så kommer den upp också=)

image111


Kommentera bullshit!
Postat av: Johanna

Kul att du börjat skriva igen.... trevligt att du oxå ska me på söndag... ska axel oxå me? kram

Postat av: Yvonne

Jag läser ju självklart din blogg... Måste ju hålla mej updated :p
pusspuss

2007-12-07 @ 22:06:13
URL: http://yvonnegrancan.blogg.se
Postat av: Yvonne

Jag läser ju självklart din blogg... Måste ju hålla mej updated :p
pusspuss

2007-12-07 @ 22:06:27
URL: http://yvonnegrancan.blogg.se

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback