Om några dagar...

... är jag och älskling i Riga och firar nyår! Så underbart det kommer att bli!

Tills dess har jag två dagar kvar i Övik, vilket kommer innebära lite lunch på subway, en date med Tina och Emma, en hockeymatch bland annat...
Efter det väntar 12h resande då jag inte tar med mig hunden ner, utan han får stanna här tills efter nyår och då är det billigaste alternativet just nu buss till sthlm, vänta 2h där och tåg till Norrköping! usch, det blir en lång resa, men som tur är det nattbuss till sthlm!

Det är trevligt att vara hem-hemma men nu längtar jag hem till Norrköping! efter snart 4 år där så känns det mer som hem :)

Mina snälla hyresvärdar har förresten höjt min hyra med 3600 per år! Tack för den televerket...

Annars händer inte så fasligt mycket här i norr. Träffar släkt och vänner, trängs på mellandagsrean där det för övrigt blev massa nya underkläder och en sjukt snygg kappa. ) Imorgon ska jag också trängas fast egentlige
ska jag bara till optikern och fixa mina glasögon... de gick sönder för två veckor sedan och sen dess har jag haft mina gamla vilket gör att jag knappt ser något och har konstant huvudvärk, men imorgon så.... =)

Näe nu ska jag fortsätta prata med älskling som ringer från Danmark!

Vi ses!

pusspuss!!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback