Städa är inte kul...

.. så jag gör en lista istället från kära PB's blogg

Dagens låt: Den som transan på tåget sjöng
Dagens frisyr: 10 immars resande frisyr
Dagens smink: 10 immars resande smink
Dagens klädsel: mjukisbrallor
Dagens händelse: Älskling kommer hem!
Dagens planer: Städa -> Lisa -> Erika -> Hajar som hajar ->älskling
Dagens vill ha: Någon som städar min lägenhet
Dagens drog: Sömnbrist
Dagens tråkigaste: Sömnbrist
Dagens finaste: Ett underbart sms
Dagens köp: Tugummi och 2 bananer på pressbyrån Stockholm central
Dagens mat: Lisas home-delivery av Max
Dagens mående: Trött

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng
: Älskling
såg dig gråta: Ingen aning
fick dig att gråta: Ingen aning
fick dig att börja skratta:  Vicky
du gick på bio med: Älskling
du gick på stan med: Mor
skickade ett e-mail till dig: Facebook
skickade ett sms till dig: Älskling
skickade ett lunarinlägg till dig: Har ingen

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Absolut
bråkat med ditt husdjur: Yes
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Nej
Danmark: Nej, men ja ska!
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Flygplatsen i München och Frankfurt
Frankrike: Flygplatsen i Paris
Spanien: Nej
Italien: Nej
Kroatien: Nej.
Grekland : Ja
Österrike: Wiens flygplast
Australien : Nej
Cypern: Ja, med tio heta brudar
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej.
Malta: Nej
Bulgarien: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Döden i alla dess former
Var vill du gifta dig: Ingen aning
Vem hatar du verkligen: Ingen, men det finns några jag tycker mindre bra om
Varit kär: Ja
Har du ett jobb: Ja, Aktivgruppen
Gillar du att ha folk omkring dig: Alltid
Är du ett hälsofreak: I perioder
Är du ensam nu: Ja men inte så längetill
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Reklamjinglar, "klockan är 4rrrrrrrrrra", Vintern rasar....

FAVORIT:
Favorit rum i huset: Sovrummet
Typ av musik: Det mesta
Parfym: Hugo woman
Månad: Alla
Mat: Hemmalagad
Dricka: Bubelvatten
Godis: Jag var en chokladare men nu är jag opartisk
Tidning: Korsord
Film: Många
Skådis: ingen aning
Djur: Theo

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Ja, bananer och tugummi
Varit sjuk: Åksjuk
Sjungit: Mimat
Sagt "Jag Älskar Dig": Absolut
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Yes
Träffat någon ny: Ja på tåget
Saknat någon: Ja, massor 
Kramat någon: Annapanna och Jacken
Kissed someone: Nej, men snart så!
Ätit: Max

Ja det var det =) Läs och njut eller skit it :)

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback