Stan!

Ja nu har jag varit och gjort stan lite snabbt! Lämnade in glasögonen på lagning och kollade runt under tiden. Det blev ett par nya vantar till kappan och så hittade jag ett par superfina vinterskor som jag lagt undan!

Tänkte updatera lite på bokfronten! Köpte två böcker i lördags, Kär och galen och underbar och älskad av alla. Underbar och älskad av alla har ju även blivit film och Hanna, Lisa, Emma och jag skulle se den en dag för några månader sedan, men vi vet ju hur den kvällen slutade ;) hahaha, roligt var det iallafall!

Läste ut den första för några dagar sedan. Kär och galen av Jennifer Cruise. Rätt bra bok och spännande. Den gick inte att lägga ifrån sig alls. Många kärlekshistorier och galna män, lite tragikomisk i vissa delar!
image120
Näe nu ska jag se på mitt och Erikas favvoprogram; Våra bästa år :) sen möta upp mor och kolla på mina skor jag hittade!

Förresten är subway betydligt godare i Chennai, Indien än i Örnsköldsvik, Sverige.

puss o hej!

Kommentera bullshit!
Postat av: 91an

Kan man inte få låna böckerna nån gång, om du tar med dom till nkpg dvs.

Puss söt

2007-12-30 @ 01:31:14

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback