Vanlig skola igen...

Yes VFUn är över och idag är det dags för ett helt vanligt hederligt seminarium! Så skönt! =)

Helgen har varit mkt bra! I fredags idol-final med massa frukt doppade i chokladfontän, goda vänner och Marie vann! Mycket trevligt!

I lördags hade vi myskväll och såg sisådär ungefär 3,5 filmer! Simpsonsfilmen, någon film på 5:an, Cars och så somnade jag till American ganster.... Vi ska dock försöka se den ikväll igen =)

Igår fick jag tio fantastiska rosor av älskling! Han är så bra =)

I veckan blir det lite skola, jobb i Linköping och Rimforsa och kanske kanske fest!

Näe nu måste jag fixa iordning och ta beatrice (min cykel) till skolan! Ha det så bra!!

Kommentera bullshit!
Postat av: Sussi

Tja! Länge sen sist men du verkar ju ha det himla bra! =) Själv är jag nyförlovad (1/12), Johan gick ner på knä och jag smällte ju naturligtvis =) Ha en skitbra jul och toppennyår! Vi drar till fjällen på söndag för en massa julmysande och firar nyår med Mahlin och Peter. Ha det gött! Kram

2007-12-18 @ 09:05:49

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback