Babel och riskakor

43039-48

Vi såg Babel ikväll, åt kladdkaka med blodis och glass, te och riskakor! (Ni kanske har märkt att min nya favorit är riskakor! :) Riktigt trevligt! :D
Nu har jag precis sett avsnittet av One tree hill som jag spelade in, vilket avsnitt! Jag satt och storgrät, bland det värsta jag har sett! Och nu är det en hel vecka till jag får veta hur det gick/går.. .

Nu ska jag plugga litegranna! Har seminarium imorgon, så jag ska försöka läsa lite till det. Har förövrigt nada denna vecka. Imorgon är det lektion 2h och personalmöte, sedan har jag lektion på torsdag och det blir spelkväll på torsdag kväll men annars är det ingenting förutom fest hos Agnes på lördag som är inplanerat, jag känner mig uttråkad redan nu! Hoppas det kommer lite jobb jag kan åka på!

Vi ses!

Kommentera bullshit!
Postat av: Akin

Heej Pamms! Klart jag ska pimpa dig om du skulle titta forbi! Blir garanterat kvar tills i augusti, sen har jag varit har i 2 ar och 6 manader, sa jag borjar fundera pa att byta land :-) Kom hit, sa kan vi snygga oss med vara patts!


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback