Carl Gustav, betäck mig!

Ja, så tråkigt det är att plugga, ingen motivation alls för att ta mig igenom 100 sidor på engeska i en sjukt svår bok... usch!

Dubbelavsnitt av CSI var det idag, spännande, spännande. Tre program som måste följas är: CSI, Prison break och Grey's anatomy. Åååh Michael Scofield...

Förövrigt bara några dagar ifrån "the end" för en hel epok i mitt liv, känns bra :) Förresten, på alla hjärtans dag (som förövrigt är den mest överreklamerade dagen i människans historia) har jag haft mitt körkort i fyra år. Shit, jag som tyckte jag tog det alldeles nyss.. så snabbt åren går. Om två år så fyller även hela familjen jämt, far och mor blir 50, 30 januari och 30 juni, jag och bror blir 25, 10 november. Skönt att bara ha två datum och tre månader att komma ihåg :)

Imorgon har vi seminarium, i denna kurs så heter allt seminarium men bara tre av dem är examinerande men likt förbannat måste vi läsa massa grejer till alla seminarier precis som om det vore examinerande, det är ju iofs bra med tanke på att vi har hemtenta denna kurs, men ändå....

På lördag blir det galej igen, denna gång hemma hos mig! Skickade ut massa fina sms idag på en svengelska som knappt jag förstod, men jag var inne i den engelska litteraturen så jag körde på på den banan :D

Det är en banan på banan. Ganska komiskt. :) (obs. jag är trött)

Theo sover som en stock, han är så långhårig så det är sjukt, jag ska nog klippa honom imorgon och bada honom med schampo och balsam, det gillar han inte :)

Blev ett ganska långt inlägg det här.. Det är ganska komiskt att så fort man MÅSTE göra någonting så kommer man hela tiden på en massa saker man bara MÅSTE göra istället, typ måla naglarna, ringa massa "viktiga" telefonsamtal, kamma håret, rensa avloppet.. sådana där världsliga problem som helt plötsligt blev akuta när jag satte mig med en kurslitteraturbok i handen...

Jaja, kanske ska försöka mig på boken igen nu... känner jag mig rätt så sitter jag väl här inom en kvart igen, för det kan ju stå något nytt på aftonbladet.se som jag bara har kollat hundra gånger idag...

PUSS på er

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback