Det var trevligt

Har precis pratat med underbara Frida en stund. Så trevligt! Jag berättade om mitt problem jag har just nu och om hur jobbigt det blir när Prison break börjar! hahahahaha.....  I like it!! Puss på dig Frida och skaffa jobb i Norrköping i sommar :)

Satt iallafall och surfade runt lite och hittade länkar till Superbowl reklamerna som tydligen är de dyraste i världen och varje år är det en tävling om vem som har lyckats bäst!
Här kan ni kolla på alla reklamerna:
http://sports.aol.com/nfl/superbowlads en del är riktigt roliga :D


Fick ett underhållnings-mail medan jag pluggade igår av Dennis, det stod ungefär.

Nästa gång du sitter på ett flygplan och hamnar brevid en sjukt jobbig person som inte kan knipa käft.

Smyg då fram din laptop lite fint å tyst, veckla upp skärmen och se till att personen kan se vad du gör..

Kör länken nedan och dra på dig ett galet leende.

http://www.thecleverest.com/countdown.swf

Jaa, nu ska jag nog försöka röja lite här, eller försöka bli av med förkylningen i soffan, svårt val! :D


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback