Doktorn kan komma

Är det någon som kan förklara varför inte jag minns doktorn kan komma/flying doctors? Jag blir tokig, jag såg en bild på det och minns att jag har sett det men jag minns inte vad det var eller vad det handlar om. Maria satte upp en bild på en i Doktorn kan komma i hennes blogg och jag var tvungen att fråga varför jag kände igen honom... men jag kan inte placera programmet! OCH om det är någon som vet hur theme-sången låter, feel free to tell me! (or sing)

Jobbade Troppan idag - på engelska... gick riktigt bra! Det heter ju trots allt Sandtiger Shark (Haj) på engelska också :)
PUSS

Kommentera bullshit!
Postat av: maria

det går varje måndag-fredag på 4:an klockan 14:00, och det gick massor med gånger för en 8 år sen också. det gick säkerligen ännu tidigare än det också, men eftersom jag inte ens var född när serien började spelas in så minns jag inte riktigt det! :)


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback