En lista!

Okej, jag är inte så mycket för listor och grejer, men jag hittade en rätt rolig så jag gör den ändå :)

Tio första:
Första bästa kompis:
Angelica tror jag
Första bil: No car!
Första kärlek: Simon
Första husdjur: Lurvas, en norsk skogskatt
Första semester: Turkiet
Första jobb: Kyrkogården
Första köpta skiva: Tone Norum
Första riktiga kyss: haha, nyängetsbadstrand en skolavslutning
Första piercing: Öronen
Första konsert: Återtåget med Gyllene Tider (-96 tror jag)

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Piña Colada utan mjölk (igår på trappan)
Sista bilfärd: Typ 2 timmar sedan
Sista filmen du såg: Annie
Sista bubbelbadet: 3 dagar sedan
Sista spelade cd: Sist spelade låt - Sandy Thom
Sista gången du grät: Oj ett tag sedan, jag är så happy nuförtiden
Sista måltiden: Lax med potatis

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja, tv4 till och med!
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Självklart ;) "Jag har hört att du inte betalar tv-licens"

Sju saker du har på dig:
Sockar x2, trosor, bh, byxor, tröja, klocka

Fyra val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar i söder, vinter i norr
Choklad eller chips? Choklad
Fisk eller kött: Fisk


Två saker att göra innan du dör:
1. Hitta ett medel så Theo kan leva tills jag dör.
2. Hoppa fallskärm
och en 3:e: Bli av med min bästa och värsta ovana.

En sak du ångrar:
haha, ni som känner mig vet... ;)

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback