:)

Jaa allt går framåt :) Massa jobb, skola, fritid - fantastiskt!
Sedan har jag fått en fantastisk dygnsrytm också, upp 8, halv 9 varje dag - promenad med Theo sedan frukost. promenad med Theo innan lunch mellan 12 och 1. Promenad med Theo vid fem/halv sex och sedan middag! Hopp i sängen innan 12 och sedan börjar det om igen, vad bra man mår då :) Riktigt bra!

Helgen kommer också att bli skoj! Imorgon är det först jobb med Emil och Johan och sedan på kvällen blir det Tv-night med min homie Errrrrrrrrrika. Lördagen går i festens tecken då Hanna och Spångis har 5o års kalas (24 +26). Riiiiktigt skoj hoppas jag det blir! Då får jag använda mina nya kläder jag köpte på Gina häromdagen :D

Idag var jag först hos frissan och fixat till frisyeren, sedan blev det lite shopping på stan och vid 15.00 hade vi seminarium!

Nu är det dags attt fixa och greja lite innan Navy CIS börjar 23.10. Jag har sett det nu några kvällar och jag är barnsligt förtjust i Tony, så inatt drömde jag att jag var med i CIS teamet, patetiskt ja jag vet, men vilken härlig dröm :)

Det har varit vår i luften idag, åh så härligt det är! Hoppas det blir riktig vår snart så jag kan klippa Theo :) Han ser ut som ett långhårigt monster just nu :) Men söt är han! Han har lärt sig vara själv i lägenheten också, vilket är toppen :D Imorgon ska han vara hos snälla kusin Tina en stund, eftersom jobbet kommer att ta längre tid än vad jag hade beräknat imorgon, så jag hämtar honom där när jag slutar :D

Happy Happy Happy, jag tror jag ska tatuera in Happy på rumpan :D

Byeeeee! PUSS

Oj bloggen fick visst ett nytt utseende, och jag klarade av att göra det alldeles själv, så sjukt bra jag är ändå :D

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback