Ganska komiskt..

..ändå! Vilket skämt! Patetiskt faktiskt.

Har precis käkat lunch, gjorde en riktigt god curry pastasås med kyckling och räkor igår, som blev några matlådor också! Innan det var det promenad, jag talade i mobilen nästan hela promenaden, det är tur att personen på andra linjen också har comviq :) Annars hade det blivit way expensive! :P

Jag måste verkligen försöka plugga litegrann nu! Det är så jobbigt när allt annat förutom plugg lockar, jag skulle mycket hellre vara där, eller där, eller göra det eller det, allt utom att plugga! Men det går väl förhoppningsvis över så småningom.. har ju bara varit såhär en månad nu :S

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback