Helgen

Vaknade upp tokförkyld idag, måste vara sviterna från helgen =)

 

Ska i alla fall hålla det jag lovade och berätta om denna fantastiska helg:

 

Fredag: Det blev tv-night med Erika, lite let´s dance och Hjälp och let´s dance igen, efter det blev det lite lyssning på schlager låtarna och Jordan rättsläkaren! Riktigt trevligt!

 

Lördag: Stan på dan, jag blir så shoppinggalen när jag är glad, det är lite jobbigt faktiskt! Det blev nya snygga jeans och en massa smycken, handlade även present till Spångis och Hanna som skulle ha fest senare på kvällen!

 

Efter stan blev det hemfärd och därefter en liten nap innan förberedelserna var igång. Det blev ett långt brunt linne (Gina Tricot) med svarta byxor instoppade i bruna stövlar med silversmycken! Jag gick ner till Jonas för att möta upp Jonas, Stoffe, Brage 1 och Brage 2 och efter en jäger och lite öl där gick vi till festen. Det var mänger av folk på festen, okända, välkända och ökända! Festen var riktigt skoj och när vi hade suttit och pratat riktigt länge märkte vi att alla hade gått J så då var det bara att gå vidare till Trappan, riktigt trevligt :D. Mina fötter värker än idag efter all dans på Trappan! Faaan så skoj det var! (Bilder kommer senare).

 

Söndagen gick i bakishetenstecken. Men det var en skönt bakfylla trots allt, jag var skakis och lite ont i huvudet, men inget illamående, skönt! Schlagerfestivalen blev också sedd denna söndag, dåliga låtar! Men jag hade i alla fall 3 av 4 rätt på aftonbladets schlagerspel! Jag hade satsat på Tommy, Anna, Elin och Andreas, tyvärr kom inte Andreas vidare eftersom den tröga låten ”God morgon” med Uno och Irma kom vidare, helt sjukt!

 

Senare på dagen var det dags att åka och titta på snygga svettiga killar i shorts och tajta tröjor (Mmm…) när det var dags för innebandymatch Norrköping – Linköping, riktigt trevligt!!! På kvällen blev det filmer: We were soldiers med Mel Gibson, riktigt bra film om Vietnamkriget.

 Idag: Vaknade upp sjuk men på bra humör! Jag längtar till nästa helg!!:)

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback