Huset

Kom precis hem från Huset (det heter tydligen Trappan nuförtiden, men inte för mig).

Det snurrar lite väl mycket i huvudet just nu, men jag hoppas jag kommer upp till föreläsningen imorgon! Det var riktigt skoj ikväll och imorgon blire biiiiiiio :D

Kommentera bullshit!
Postat av: ola

märkligt märkligt.. vi har iofs 'bara' haft två hemtentor hittils under första halvåret men lägger man ihop det med de 6-7 obligatoriska seminarium vi har haft så blir det ju bra mycket mer än er. men ska väl inte vara bitter då jag bra mycket hellre tar hemtentor än salstentor. tror vi ska ha vår första om 3-4 månader och börjat få lite ångest redan. jag började på socionomprogrammet i linköping i höstas så har ytterligare tre roliga år framför mig. hur långt har du kommit?


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback