Jaaadu!

Har inte speciellt mycket denna vecka alls som jag skrev tidigare, men trots det har dagen varit rätt produktiv!

Vaknade 06.00 (inte frivilligt) och försökte somna om, men det gick inte alls bra.... Iallafall så blev det en promenad med Theo och därefter satte jag mig här för att få lite skolarbete gjort. Gjorde klart ett skolarbete + översatte massa papper till Margot. Sedan blev det promenad igen och jag gick även och klippte Theos klor, eftersom jag inte gör det själv :)

Efter det blev det middag, potatis, purjo, svamp, kassler, vitlök, röd och gullöks gratäng med sallad och rivna morötter, riktigt smarrit!

Sedan gick jag och handlade riskakor (jag älskar riskakor).

Och nu har det precis varit Gilmore girls och Desperata hemmafruar! 

Imorgon ska jag träffa Jenny på stan och även shoppa lite på Makeup store, kuuul!! :) (och liiiite plugg ska jag hinna med också).

Byyyye 

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback