Måndag igen!

Ja helgen har inte varit speciellt "bloggig", det har varit full upp hela tiden :)

I torsdags var vi ett helt gäng på Huset (Trappan) och käkade och hade det trevligt! Jag ville ha en vegetarisk hamburgare med grekisk sallad istället för pommes. Han i baren verkade lite smått förvirrad och det slutade med att jag fick en portion grekisk sallad och en hamburgertallrik. Lina blev glad iallafall eftersom hon inte hade beställt något :) Sedan blev det lite öl och lyssning på live bandet!

I fredags så var det bio och middag på stan! Riktigt trevligt! Det var A night at the museum på bion, vilken rolig film! Owen Wilson och Ben Stiller är ju för söta!

Lördagen var totalt fullspäckad! Utbildning på jobbet från kl. 9.00 (den skulle egentligen hålla på till 17.30 men jag åkte hem 14.00 pga hunden). Sedan var det bara att ta långpromenad med Theo, börja fixa sig iordning och fixa maten eftersom Vicky skulle hit efter utbildningen och käka och fixa iordning sig. Mellan 19 och 20 kom det sedan massor av folk och det blev schlager på tvn (jubel när the ark vann) och efter det feeeeeeeeeeeest! Vidare till Huset senare på kvällen och party hela natten lång!

Söndag - lägenheten min var katastrooooof! haha men det gick rätt bra att städa ändå :) På kvällen så var jag tvungen att flytta ut mitt sovrum till vardagsrummet eftersom de skulle tapetsera idag (tror ni de kom? ICKE) Så nu sitter jag här i ett proppfullt vardagsrum med soffor och sängar om vartannat och ett tomt sovrum som jag inte kan he in något i, tack vare att tapetseraren inte kom idag! Jaaa, jag kanske ska tillägga att jag också har tvätt i hela lägenheten eftersom tvättstugan inte har något lås :D haha!

Nä dags att fixa och dona lite :D

PUSS

Kommentera bullshit!
Postat av: ola

mja schlagerfantast och schlagerfantast men jämfört med övriga killar i min ålder skulle det nog nästan bli något sådant. fast föredrar egentligen schlagercirkusen för en 5-10 år sedan eller mer, känns lite väl kommersiellt nu och oftast folk som varit med innan som vinner mer eller mindre på sitt namn. men är ändå bättre att se på än mycket annat nuförtiden så ska väl inte klaga alltför mycket. fick lite återfall av min feber och dylikt i helgen så har mest vilat upp mig förutom schlagertittandet men det ska göras ibland det med. men nu väntar tvätten där ute på en


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback