Okej, nu kör vi!

Shit så slut jag är i kroppen, har en förkylning som aldrig vill blomma ut utan den bara ligger och gror som en vulkan som väntar på ett utbrott, irriterande!

Senare idag blir det jobb, det blir jag och Vicky plus en tjej som ska lära sig hur man gör! Ska bli skoj! Efter jobbet blir det Huuuuset as usual :) Lite käk och lite dricka med trevligt sällskap!

Imorgon får jag ett paket från Övik, det gillar jag :)

Jag har drömt så konstigt både, de senaste nätterna. Väldigt trevliga drömmar, men ack så konstiga. Va skönt det vore om man kunde tyda drömmar.....

Dags att fixa lite, men ni, kommentera gärna! Min blogg har haft så höga "tittarsiffror" på senaste, så jag vill veta vilka ni är! De som vågar kommentera får en... tamtamtaaaaaam riskaka! Bra va? :)


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback