Okej... så fantastiskt roligt!

café, Malmö

En mamma och hennes dotter ~15 sitter och diskuterar dotterns prov.
Mamman: Så vilka var de tre vanligaste handelsvarorna nu då?
Dottern: Hm… Guld, silver och… (funderar ett tag) Muggar!
Mamman: Muggar?
Dottern: Ja.
Tystnad.
Mamman (börjar skratta): Du menar koppar?!
Dottern: Ja, vadå då? Muggar.

haha
detta har blivit min absoluta favoritsida. Hur kul som helst att sitta och skratta åt på kvällarna.


Idag kom äntligen min tapetserare, vilket innebär att imorgon ska han fortsätta 07.00, vilket innebär att jag kommer att vara väldigt grining då, så min plan är att så fort han har kommit ta min radio och min theo och dra ut på den längsta promenaden i människans historia. :)

Har gått otroligt mycket på senaste tiden, både långa promenader och i trappor så min hälsena börjar ta stryk, ska köpa nya träningsskor i veckan så jag kan ha dem på promenaderna.

Nu ska jag kolla runt lite mer och fortsätta chatta med pojkar och emma ett tag till, sedan blir det natt! PUSS


Kommentera bullshit!
Postat av: tinyliten

förutom tjuvlussnat som är helt underbart kul så är http://konsumbloggen.com/ konsumbloggen lite kul ibland, skriven om jobbet av någon som jobbar på ett konsum någonstans...


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback