Plugg...

Nu har jag skrivit ungefär en a4 av tre... usch så jobbigt det är utan motivation! Ska snart in till stan och shoppa lite och sedan gå på möte, så det blir trevligt iallafall! Pedalhinken till mitt badrum har precis kommit in på Mique så jag ska åka och hämta den.

Annars fick vi ett "härligt" uppmuntrande mail och självutvärdering om denna uppgift vi gör nu, vi skulle komma ihåg att:
Texten och de resonemang som förs i uppgiften ska genomgående vara baserade på goda grunder som kurslitteratur, logiska resonemang eller empiriskt stöd. Motsatsen till detta, vilket följaktligen inte är godtagbart, är allmänt tyckande och brist på akademiskt hållbara grunder.

Kul kul! Nä dags att piffa upp sig och dra mot stan.. ;)

PUSS

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback