Smått deprimerande....

.. att jag inte är i Övik idag. En dag som denna ångrar jag starkt att jag flyttade därifrån!

Schlager och glitter intar staden och jag kunde ha limmat på Måns Zelmerlöw på efterfesten.... illa, illa, illa!

När det blev klart att schlagern skulle komma till Övik så hade jag andra planer för våren så jag kunde inte boka några biljetter, men nu när de planerna inte blev av sitter jag här och är bitter och ångrar mig djupt!

En idiotisk tanke: Eftersom det är i Stockholm varje år så lär ju Övik få melodifestivalen nästa år också och då kan jag åka dit...... önskedröm maybe :D

Ja nu ska jag fixa lite käk sedan fixa iordning mig inför kvällen!! PUSS på er!

43039-41

Tänkte förresten att ABBA var ett passande tema till dagens inlägg :)

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback