Soja och dagens i-landsproblem

Okej, det blev en massa kollande runt på nätet idag, men vad ska man göra när man är förkyld och inne känner för att dra sig ut i kylan? :)

Har precis käkat mat, det blev korvstroganoff med färska tomater och ärtor (ärter heter det i Norrland) och till det hade jag tänkt bulgur eller quinoa, MEN jag kan fortfarande inte äta någon som ens påminner om ris sedan Indien resan, så det fick bli rårivna morötter till, blev faktiskt riktigt gott.

Okej, till dagens i-landsproblem:
Theo är en hund, en hund måste gå ut sisådär 3-4 gånger per dag - Inga problem
Fyra trappor utan hiss upp och ner 3-4 gånger per dag med Theo - Inga problem
Kallt ute - Här börjar problemet
Kallt ute = mössa och vantar - Inga problem
Meeeeeeeeeeeen..... min hatthylla sitter rätt högt upp - Borde inte vara några problem
Jag är 155,3 cm över jorden - Problem

Jag har nämligen förmågan att slänga upp mössan och vantarna på hatthyllan och när jag då ska gå ut nästa gång blir jag alltid lika arg på mig själv att jag har kastat dem så långt bak på hatthyllan så jag måste hämta en stol för att kunna plocka ner dem.
PROBLEM!

haha det är sjukt, jag lär mig aldrig. Jag är trots allt ett litet pucko!

Jag har hämtat mig lite grann från Wentworth chocken... det är ju trots allt bara rykten :) Lina sa lite hjälpande ord: Men du kan ju tänka såhär, om du nu inte får honom så är det för att han är gay och inte för att han är världskändis och du aldrig kommer att få träffa honom. Det är sant Lina, tack :D

haha dags att fixa och trixa lite och ta några sprut till av den där underbara nässprayen :)


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback