The Öprah Show

Okej, jag skulle inte posta något mer idag. Men i höstas fick vi uppgiften att göra en film som skulle handla om skillnader och likheter i olika skolsystem i olika länder (Sverige, Belgien och Indien) Resultatet blev The Öprah show, riktigt skoj film med experthjälp av Dr. Fil.  Jag var Öprah, så smink och hår åkte på och resultatet blev väl snarlikt. Sidan My Heritage har en tjänst där du kan ladda upp din bild och de jämför den med kändisar. Jag laddade upp min Öprah bild och se vad som hände:

look

76% lik Sophia Loren och 72% Oprah Winfrey! Vi lyckades att återskapa Oprah med andra ord!!
:D



Förresten Happy födelsedag till Emil! Imorn blir det paaaaaarty!!!
PUSS

Kommentera bullshit!
Postat av: Ida

Klicka på min klocka..
sedan går du in på galleri..
välj den klockan du gillar och där finns koden...

lägg in den under " Design----> Kodmallar ---> startsida index"


lycka till!

Postat av: Anonym

haha coolt :D

2007-02-17 @ 13:20:22
Postat av: Martin R

det var jag som skrev :)

2007-02-17 @ 13:20:38
URL: http://ringlander.blogg.se

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback