The Worrying Kind

Lägenheten är ett bombnedslag.. är det fest så är det fest..

Hela kroppen värker av någon underlig anledning

och Guds bästa uppfinning i schlagersammanhang måste ta mig fan vara Ola Salo (och Kristian Luuk som programledare)

....The Worrying Kind

Kommentera bullshit!
Postat av: ola

trodde det skulle vara bra mycket seriösare än vad det varit hittils, men många säger att det blir jobbigare andra och tredje året. men hittils så har vi förvisso haft något inbokat de flesta dagarna men man har ju inte lagt ner i närheten av de 40 timmar i veckan man ska, mer åt 20 timmar i veckan totalt på skolan. så känns som man blivit lite förslappad, men är ute på praktik nu sedan några veckor så då får man vara igång vilket känns skönt. då antar jag att rätt låt vann i lördags? var mest kul att hon den dära gick vidare direkt, liten surprise sådär.


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback