Time for update!

I fredags var jag på jakt efter ett par nya jogging/promenad skor, eftersom promenera är det jag gör för att få tankarna bort från abstinensen. Iallafall gick vi på Stadium och kollade, rean var inte bra alls! Men när vi skulle därifrån kom jag på att mina fötter är ju sjukt små så jag kan kolla på barnavdelningen! Jag hittade ett par assnygga träningsskor för -99kronor! Helt sjukt!!

Gårdagen var riktigt skoj,
Tina har skrivit om hur kvällen hos Emil var, läs där så slipper jag skriva om allt :) Efter Emil gick vi till Huset, sjukt dålig musik! Jag har aldrig vart med om värre, men vi drog ihop med några stycken från Troppan iallafall så det var skoj :)

Nu ska jag se på One tree Hill och käka riskakor!

PUSS

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback