Today!

Tapetseraren kom 06.50 imorse... sa han inte 07.00 den jäveln??? :) Iallafall så kände både jag och Theo att vi inte kunde stiga upp då så vi somnade igen....

Runt nio sa tapetseraren: Nu går jag och äter frukost.
Visst sa jag och gav han nyckel eftersom jag precis skulle ut med Theo. Vet ni när han kom tillbaka? halv 2... vilken lång frukost...

Så han blev inte klar med sovrummet idag heller... usch! Jag gillar inte att bo såhär rörigt!

Alla hjärtans dag idag! Igår fick jag choklad och godis på posten och idag fick jag en massa kort och lite pengar! Vad skönt det är när släkten skickar presenter :)

Dags att ta theo på en långpromenad igen, jag har hittat en superbra promenadlänga... Går man den längre tar det 1h och den korta en halvtimma! Svinbra! Nu blir det den längre!


PUSS oooooooooooooo hej!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback