Chennai, Indien

Halloj!
Nu ar vi i Indien och har varit har ett bra tag, solen skiner och det ar varmt! Forutom har i Chennai dar solen inte kan komma igenom det sjukt tjocka lager av avgaser. Bilara tutar och autosarna kor som galningar!

Forst var vi i Katchur och bodde dar nagra dagar dar vi fick se tribal villiages och en massa skolor och sjukt sota barn.
Efter det bodde vi i Chennai i nagra dagar och dar gick vi pa massa studiebesok men det blev ocksa en massa shopping, MASSA shopping. Vaskan ar tung.

Efter Chennai var det dags for Mamallapuram dar vi bodde pa en beach resort och badade i havet och hade de skont.

Nu ar vi tillbaka i Chennai och vi ska snart ata lunch pa pizza hut, jag klarar inte av den Indiska maten lange, jag ska aldrig bli vegetarian! :)

Ikvall aker vi hem, ska bli skont att fa ata riktigt mycket kott igen :)

puss pa er

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback