Happy!

Jag är riktigt happy nuförtiden! Sjukt glad! Sover bra, mår bra, trivs fantastiskt bra. Har inte mått såhär bra på länge, känns skönt!

Jag älskar Sverige, maten, klimatet, människorna. Skönt att åka utomlands ibland, men hemma är alltid bäst! :)

Theo mår bra här i lägenheten, men han är inte riktigt bekväm om jag ska gå härifrån, det är lite jobbigt faktiskt men han vänjer sig snart hoppas jag.

Nu har jag ju en stoooooooooor säng också eftersom jag köpte en ny på IKEA, asskönt! Skulle vilja åka till Övik snart igen dock, jag saknar Övik nu :) Trodde aldrig jag skulle säga det men det gör jag!

Nä nu svamlar jag på, dags att diska lite och fixa lite, det är ju en dag imorgon också!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback