Helgen!

Helgen har vart riktigt trevlig! I fredags så var jag, mor och far på Ikea och på kvällen blev det att fixa iordning här i lägenheten! På lördagen skulle min gamla lägenhet synas, men gubben kom inte så vi åkte därifrån. Efter det åkte mor och far hem och jag tog en välbehövlig nap i soffan. Sjukt skönt! Sedan kom Anna hit och efter det Jonas och vi käkade semlor och spelade tp! Najs! På kvällen blev det hemma kväll eftersom Theo inte är riktigt "hemma" i lägenheten än och ogillar att vara själv!

Idag steg jag upp 8 och har damsugat, tvättat, varit på promenader och ätit mat typ :) Senare kommer Anna och vi ska se tv och hon ska färga mitt hår, najs! Nytt hår - nytt liv :) höhöhö!

Byeeee!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback