Like to know...

Vilka som läser mn blogg :) Lämna gärna kommentar om vilka ni är! Det vore högst intressant att veta!

Skulle egentligen haft VFU idag men känner mig inte direkt tip-top så det får bli en annan dag. Måste till doktorn också, Erika ringde tidigare och sa att jag borde gå, så det är lika bra att köra! Om någon av ni som var till Indien läser detta, hör av er till mig så berättar jag om varför ni borde gå till doktorn!

Idag blir det lite plugg och sedan promenad med Porris, efter det blir det lugn tv kväll och lax till middag! Skönt! Dubbelavsnitt av CSI ikväll, se det!! :)

Mina myggbett från Indien är fortfarande inte helt borta, det ser ut som vattkoppor eller något, men men det läker väl snart!!

Bye bye sugarpie!

Kommentera bullshit!
Postat av: Sandra(Dolly_Parton)

Jag ger mig till känna att jag läser bloggen :). Kram

2007-01-29 @ 19:05:11
Postat av: Martin R

Här är jag :)

Postat av: Anonym

Jag läser den ;)

2007-02-03 @ 00:10:21

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback