Mitt i en flytt

Ja vi håller på att flytta nu. Påminn mig om att aldrig mer flytta till ett hus på översta våningen utan hiss :) Mina ben och armar värker big time :) Fast det kommer att löna sig när jag flyttar in, vardagsmotion utan dess like och lägenheten är toppen. Fast jag såg lite fett-fläckar nu så troligtvis får jag omtapetserat i rummen.

Men nu har vi bara ett lass kvar och resten tar vi när jag kommer hem från Indien.

Stockholm Arlanda imorgon, Indien tiiiiidigt torsdag morgon! Så kuuuul!

Kommentera bullshit!
Postat av: Johanna Roos

Hej Marie.... Ha det så kul i Indien nu! Ta hand om dig! Tack för vinet! Kram från Johanna

2007-01-02 @ 19:20:18

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback