Nyår, löften och flytt

Jaa, nu sitter jag här och tar en välförtjänt paus i all städning och packning! Usch så jobbigt det är att flytta...
Erika den ängeln, ska hjälpa mig att köra massa lådor till den nya lägenheten om nu tjejen som hade den innan har lämnat in nycklarna... hon är förjävla seg på att lämna in dem trots att hon fick en ny lägenhet från 1/12.

Nyår var riktigt skoj, vi åkte dit i en fullsatt mini-buss och mötte upp med folket från Ydre. Sammanlagt blev vi 15 pers, det var alkohol, charader, lekar och massa annat! Sjukt skoj och idag är jag sjukt trött! Ja, förlåt alla som försökte ringa, det är inte lätt med täckning in the middle of ingenstans, men samtidigt var det fruktansvärt skönt att slippa mobilen på nyår måste jag erkänna!

Indien om 2 dagar, jag har inte riktigt fattat att vi ska åka än så jag känner mig varken nervös eller förväntansfull, men det kommer att bli skitskoj tror jag.

Ja, lite ord om 2006 då...
Ett fantastiskt år om jag får säga det själv, trots att mindre roliga grejer hände nu i höst så känner jag mig glad när jag tittar tillbaka, det var skoj!

2007 då...
Ska förhoppningsvis bli ett fantastiskt år det med! Jag rivstartar med en flytt och en resa till Indien och sedan vet jag ej vad året har att komma med! Mister McButterflies kanske? haha I liiiike it.

Nyårslöften?
...håller jag egentligen inte på med eftersom de funkar två, tre veckor, max en månad :) Men iår ska jag iallafall göra ett bra nyårslöfte. Allt det vi har läst om detta år i skolan, fattigdom, föroreningar, skillnader i olika länder, jämställdhet osv... har lett till att mitt nyårslöfte iår blir att göra något som kanske kan förbättra åtminstonde en persons liv och levnadsstandard i ett fattigt land. helst skulle jag vilja fixa fred på jorden, men det går  ju inte...

Kolla in denna länk och se hur pass stor skillnad det är på rika och fattiga i världen: www.miniatureearth.com

Dags att fortsätta packa och springa ner och hämta tvätten!

Puss o hej

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback